سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرده شید

 

پرده‌ شید به پرده‌هایی میگویند که هنگام بسته‌ شدن به صورت پلکانی به سمت بالا جمع میشوند. چاپ بر روی این پارچه‌ها بسیار خوب است زیرا حالت صافی که پرده شید دارد، باعث میشود که هر نوع چاپی به زیبایی روی آن صورت گیرد و مثل یک تابلو نقاشی عمل کند. به همین دلیل است که در میان چاپ روی پرده‌ها، پرده‌ شید بیشترین کاربرد و طرفداران را دارند.

آیا  پرده‌های شید قابل شستشو هستند؟

اغلب پرده‌ها بیشتر از هرچیزی در معرض آلودگی‌ها قرار دارند. بنابراین شستشو آنها بطور مداوم صورت میگیرد. حالا سوال اینجاست که اگر پرده شما چاپی باشد میتوانید به طور مداوم و مرتب آن را شستشو دهید؟ پاسخ این سوال بله میباشد، اما باید بدانید که از چه نوع جوهر و متریالی برای چاپ آن استفاده کرده‌اند. اگر جوهر استفاده در چاپ پرده شید از جوهر باکیفیت و مرغوب باشد شما میتوانید بدون نگرانی آن را با آب گرم و شوینده بشورید به طوری که دچار رنگ رفتگی و آسیبی نشود.

پس در چاپ پرده، هرچه از جوهر باکیفیت‌تر و دستگاه‌های پیشرفته‌تر استفاده شود باعث بالا رفتن مقاومت پرده‌ها شده و در صورت شستشو با آب و مایع  آسیبی نمیبینند.

 

معمولا پرده‌ها را به صورت فصلی میشورند به منظور شستشو پرده شید بهتر است از بخارشوی استفاده کنید و یا اگر نیاز است که بطور کامل شستشو شود بهتر است از مواد شوینده ملام استفاده کنید تا به بافت آن آسیبی نرساند.

برای خواندن ادامه مطلب چاپ پرده شید به سایت جاویدچاپ مراجعه کنید.