سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ استیکر روی خودروها

باتوجه به تحولات صورت گرفته در صنعت تبلیغات بسیاری از شرکت‌ها برای معرفی محصولات خود و یا برندینگ نام تجاری خود از تبلیغات بر روی ماشین‌ها استفاده میکنند.

این تبلیغات میتواند روی تمامی وسایل نقلیه اعم از اتوبوس، مترو،قطار و ماشین‌های پخش باشد.  چاپ تبلیغات بر روی ماشین‌های پخش به وسیله چاپ استیکرها صورت میگیرد.

زیرا استیکرها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و نصب آنها بسیار راحت است. همچنین استیکرها باتوجه به کیفیتی که این استیکرها دارند از قیمت کاملا به صرفه و اقتصادی برخوردار هستند.

چاپ استیکر روی ماشین پخش و سایر وسایل نقلیه مثل چاپ استیکر روی اتوبوس با ستفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین ابزارها و دستگاه‌های چاپ صورت میگیرد.

و به دلیل تردد روزانه این ماشین‌ها در سطح شهر بطور مداوم در مقابل نور خورشید قرار میگیرند و بیشتر از هرچیزی در معرض آلودگی قرار دارند لذا باید این ماشین‌ها در فاصله زمانی کوتاه‌تری شست. بنابراین جوهری که از آن برای چاپ این استیکرها استفاده میشود باید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.

برند جوهر و دستگاهی که برای چاپ استیکر از آن استفاده میشود روی قیمت آن تاثیرگذار است. این را بخاطر داشته باشید که فرورفتگی‌های ماشین‌ها و سطح صاف و صیقلی آنها باعث میشود که نصب آن با دشواری همراه باشد اگر شما در نصب آن تخصصی نداشته باشید باعث میشود که در مدت کوتاهی جدا شود پس حتما طراحی و نصب این استیکرها باید توسط افراد متخصص صورت گیرد.

برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری راجع روند چاپ استیکر روی ماشین پخش کسب کنید بهتر است به سایت جاوید چاپ مراجعه کنید.